GERMAN COTANDA, CANDIDAT DEL PP A L’OMBRA D’UNA GESTIÓ DISCUTIDA EN BÉTERA

German Cotanda actual “multiregidor” de l’ajuntament de Bétera (Interior, personal, policia, protecció civil i ocupació) i a més a més,  president de la Mancomunitat comarcal de Camp de Túria, serà el candidat a l’alcaldia de Bétera pel PP. La situació de “fallida econòmica” del consistori, les promeses incomplides en esta legislatura de la Ronda Nord o del desdoblament de  la carretera de Sant Antoni, i una gestió discutida al front de les contractacions de personal, seran algunes dels principals circumstàncies adverses en el camí del candidat popular a l’alcaldia. Succeir un alcalde estimat com José Mª Aloy, amb un caràcter pròxim  per a bona part dels habitants de Bétera, serà una altra de les batalles personals de Cotanda, que té una imatge menys popular i més distant  que l’actual president del consistori.

En Bétera és general l’opinió que Aloy no es jubila sinó que el “jubila” el partit a més de les circumstàncies. Recordem que Aloy està encausat per prevaricació administrativa pel cas “Garrigues” ; també es moneda de canvi entre la gent del poble que això ha passat “per fiar-se” en excés  dels “altres”. L’ombra d’Aloy podria ser un llast si el PP no avança en expectatives electorals .

La renovació de les llistes sembla mínima i encara no sabem si Javier Alapont, regidor d’urbanisme i home fort de l’equip de govern actual repetirà o buscarà altres “ocupacions” extramunicipals en esta nova legislatura.

Reproduïm a continuació part d’una enrevista feta per J.Garcia en Infoturia al candidat popular:

(…)
El propio Cotanda ha agradecido la confianza que han depositado en su persona los compañeros de formación. “Es un orgullo ser el elegido para tratar de renovar un gobierno del PP para Bétera”. “Vamos a formar unas listas en las que habrá experiencia y juventud y, sobre todo, muchas ganas de trabajar por el bienestar y la prosperidad de los habitantes de Bétera”.

Germán Cotanda sabe que la actual situación económica va a condicionar la gestión del futuro equipo de gobieno de Bétera. “En el contexto de la actual crisis ya se han tomado, durante la actual legislatura, una serie de medidas encaminadas a mantener el nivel de los servicios sociales y de la seguridad de nuestros vecinos, al tiempo que se introducen recortes allí donde es posible”.

“Si los ciudadanos me confían la dirección del Ayuntamiento de Bétera, proseguiremos en las medidas de contención de gasto y de reajuste presupuestario para poder mejorar aún más la calidad de vida de nuestros vecinos”, ha señalado Cotanda, quien ha asegurado que espera poder llevar a la práctica algunos proyectos que ya se han iniciado en la presente legislatura (como el nuevo edificio de la Policía Local) o aquellas obras cuyos trámites se han ido cumplimentando en los últimas años “y cuyo inicio es inminente”, como la Ronda Norte o el desdoblamiento de la carretera que une Bétera con San Antonio de Benagéber.
(llig l’article complet d’Infotúria, ací: ARTICLE COMPLET D’INFOTÚRIA)

Advertisements

Etiquetes: ,

Una resposta to “GERMAN COTANDA, CANDIDAT DEL PP A L’OMBRA D’UNA GESTIÓ DISCUTIDA EN BÉTERA”

  1. Juan Jose Says:

    Lo de que en Betera la opinión general es que al actual alcalde lo jubilan el partido y las elecciones, me lo esplique en que Betera percibes eso. José Manuel Aloy actual alcalde de Betera, se comprometió en su primera legislatura con un mandato de 8 años y es lo que va a cumplir independientemente de sus circunstancias personales y de salud, por otro lado, ya se ve el posicionamiento de santificar al retirado, para satanizar al recién llegado, con comentarios como el de la proximidad y oscurantismo que aportas en su área de contratación lo de concejal multiarea, jejeje me hace reír por lo mucho que demuestras con ese comentario saber del funcionamiento interno de nuestro Ayuntamiento
    Gracias

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s


%d bloggers like this: