El turisme a Bétera, una oportunitat aprofitada? (crònica d’una fira turística en hores baixes)

La fira de Turisme de la Comunitat Valenciana va ser molt austera i poc “internacional”. En les parades dels pobles del País Valencià no existia l’animació ni el màrqueting invertit en altres edicions. La part estatal i internacional era quasi anecdòtica. Ni de lluny estaven representades totes les autonomies, i els països estrangers, s’arribaven a contar amb els dits d’una mà.

Camp de Túria va estar representat per Bétera, Nàquera, Llíria i Riba-roja. En el cas de Llíria i Riba-Roja s’ha concentrat l’interés promocional diversificant i posant en valor l’oferta turística. Si en cas de Llíria s’ha fet amb la producció d’un vídeo del 600 aniversari del Miracle se l’aigua de St. Vicent, i la posada en valor dels mausoleus i termes romanes,  en Riba-roja, s’hi ha fet amb l’ofrena al riu Túria, el seu principal valor.  A Bétera, però, no s’ha destacat ni valoritzat cap projecte en concret, deixant de banda una oportunitat de promoció individualitzada de marca.

En la foto podem veure a Cristina Alemany i Francesc Vila en la visita al lloc de Bétera en la fira. Alemany i Vila , en les llistes municipals de Compromís treballen en l’oferta d’un pla promocional de l’ economia productiva que inclou el turisme de marca local.

Cristina Alemany i Francesc Vila visiten la parada de Bétera.

.

Advertisements

Etiquetes: ,

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s


%d bloggers like this: